środa, 9 kwietnia 2014

coś z czegoś


Zapewne część z was wie o konkursie organizowanym przez maszynybrother.plDominikę z bloga o-rety!. Można wygrać dobrego owera firmy brother. W konkursie chodzi o to, żeby w starą rzecz tchnąć nowe życie. Masz spodnie, których nie nosisz, i robisz z nich bluzkę/sukienkę/kapelusz/rękawicę kuchenną. Cokolwiek.



W ramach pokazania, jakie to proste, zaprezentuję co mi się niedawno udało zrobić. Kupiłam w ciuchu bluzkę w paski z niewielką dziurą tuż pod dekoltem, z myślą o tym, żeby uszyć z niej coś córce. Tego dnia udało mi się także wygrzebać kawałek materiału z wzorem. Jak to ze sobą połączyć żeby miało ręce i nogi?

Ostatnio szyję sporo bluzek z raglanowymi rękawami, więc pomysł na taką bluzkę wydał mi się całkiem oczywisty. Dekolt wykończyłam pliską, bo zostało mi trochę materiału z wzorkiem. Dół natomiast wykończyłam paskami, które pozostały mi po rozcięciu bluzki. Rękawy są trochę za długie, ale miały takie być. Macie swoje pomysły na przerabianie ubrań? Zapraszam do dzielenia się nimi, opublikujemy je na blogu.


4 komentarze:

  1. no i za to uwielbiam umiejętność szycia! przy niewielkim nakładzie pracy można wyczarować coś z niczego, a to "COŚ" co tu widzę wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ma ręce i nogi :). Ja uwielbiam takie rzeczy, ale to pewnie wiesz :)

    OdpowiedzUsuń